top of page

აკადემია სასწავლო პროცესის დაგეგმვის ახალ მოდელზე გადავიდა და საქართველოს განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის სამინისტროს თანხმობით, საკუთარი რესურსებით, ქმნის სკოლის კურიკულუმს I-VII კლასებში. დაგეგმვის ეს მოდელი მთლიანად ეფუძნება საქართველოს განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის სამინისტროს პროექტს „ახალი სკოლის მოდელი“. აღნიშნული განათლების სისტემაში დაგეგმილი რეფორმის მნიშვნელოვანი ნაწილია. მისი მიზანია, პიროვნებაზე ორიენტირებული საგანმანათლებლო გარემოს შექმნა, რომელიც მოსწავლეს 21-ე საუკუნის რეალობისთვის საჭირო ცოდნას, უნარ-ჩვევებს მისცემს და ღირებულებებს ჩამოუყალიბებს. აკადემიაში მუდმივად იმართება სამუშაო შეხვედრები, რომლის ფარგლებშიც აკადემიის მასწავლებლები სასწავლო გეგმებს ამზადებენ ახალი ეროვნული სასწავლო გეგმისა და მოსწაველთა მზაობის, ინტერესებისა და საჭიროებების გათვალისწინებით.

სკლამდელი აღზრდა
სკოლამდელი აღზრდისა და განათლების პროგრამა

სკოლამდელი აღზრდის პროგრამის მისიაა ხელი შეუწყოს აღსაზრდელის ფიზიკურ, კოგნიტურ, მოტორულ და სოციალურ-ემოციურ განვითარებას,  შეუქმნას მას პოზიტიური განწყობა სკოლისადმი.

 

მთავარი პრინციპებია:

  • უნიკალური ბავშვი - თითოეულ ბავშვს დაბადებიდან აქვს სწავლისა და განვითარების უნიკალური უნარი. ყოველ მათგანს შეუძლია, შესაბამისი ხელშეწყობის შემთხვევაში, იყოს თავდაჯერებული და შეეძლოს თვითმართვა.

  • პოზიტიური ურთიერთობები - ბავშვები ძლიერდებიან და ხდებიან დამოუკიდებლები პოზიტიური ურთიერთობების საფუძველზე.

  • მამოტივირებელი, ინკლუზიური, ინტერაქტიური გარემო - გარემოს აქვს გადამწყვეტი მნიშვნელობა აღსაზრდელის სწორ ფორმირებასა და განვითარებაში.

  • სწავლა და განვითარება - ბავშვები სხვადასხვაგვარად სწავლობენ და ვითარდებიან. ჩვენ უზრუნველვყოფთ, რომ პროგრესი იყოსსწავლისა განვითარების ყველა მიმართულებით აღსაზრდელის უახლოესი განვითარების ზონის გათვალისინებით.

დაწყებითი საფეხური
დაწყებითი საფეხურის ზოგადსაგანმანათლებლო პროგრამა
  • ფუნდამენტური აკადემიური უნარების - წიგნიერებისა და რაოდენობრივი

წიგნიერების განვითარების ხელშეწყობას;

  •  სასკოლო გარემოსა და სწავლის მიმართ დადებითი დამოკიდებულების,

პოზიტიური აკადემიური თვითკონცეფციის (საკუთარი თავის, როგორც
მსწავლელის, აღქმა) ჩამოყალიბებასა და მოსწავლის მომზადება საბაზო
საფეხურისთვის;

  •  კოგნიტური, მეტაკოგნიტური და სოციალურ-ემოციური უნარების

განვითარებას, რომელიც დაეხმარება მოსწვლეს წარმატებით გააგრძელოს
სწავლა საბაზო და საშუალო საფეხურზე.

სასწავლო პროცესის ხანგრძლივობა 09:00-18:00

საბაზო საფეხურის ზოგადსაგანმანათლებლო პროგრამა
  • საგანთა სწავლა-სწავლების საფუძველზე მყარი, დინამიკური და

ფუნქციური ცოდნის კონსტრუირებას,

  •  მოსწავლის ინტერესებისა და მიდრეკილებების გამოვლენასა და

მხარდაჭერას,

  •  მოსწავლის დამოუკიდებელი სწავლის უნარისა და შრომისუნარიანობის

განვითარებას,

  •  აქტიური მოქალაქის ფორმირების ხელშეწყობასა და საფუძვლების შექმნას

განათლების მომდევნო საფეხურზე (აკადემიური, პროფესიული) სწავლის
გაგრძელებისთვის ან პროფესიული საქმიანობისთვის.

სასწავლო პროცესის ხანგრძლივობა 09:00-17:00

საბზო საფეხური
საშუალო საფეხურის ზოგადსაგანმანათლებლო პროგრამა
  • სისტემური აკადემიური და/ან პროფესიული ცოდნის კონსტრუირებას;

  • მოსწავლის მიერ საკუთარი პიროვნული განვითარების დაგეგმვისა და

აკადემიური/პროფესიული ორიენტაციის მხარდაჭერას.

სასწავლო პროცესის ხანგრძლივობა 09:00-15:00

საშუალო საფეხური

ზოგადსაგანმანათლებლო პროგრამის სამივე საფეხურის დაძლევის შემდეგ მოსწავლე იღებს ზოგადსაგანმანათლებლო პროგრამის დაძლევის დამადასტურებელ ატესტატს

bottom of page